Και το χειρότερο όλων; Ο Πόμεροϊ θα κληθεί να αναλάβει τη θέση συμπαρουσιαστή στο πρωινό μαγκαζίνο που μέχρι πρότινος παρουσίαζε μόνη η άσπονδη εχθρός του, που δεν είναι άλλη από την Κολίν Πεκ ( Νταϊάν Κίτον)… Κι επειδή η διαχωριστική γραμμή μεταξύ μίσους και έρωτα δεν είναι πάντοτε σαφής, τα τηλεοπτικά και παρασκηνιακά μπερδέματα στον λαμπερό κόσμο της δημοσιογραφικής showbiz μοιάζουν αναπόφευκτα!

Μια πιο λεπτή γραμμή μεταξύ έρωτα και απέχθειας, αλλά κυρίως μεταξύ ενημέρωσης και ψυχαγωγίας στην τηλεόραση, έθιξε αριστουργηματικά ο Τζέιμς Μπρουκς στην καλύτερη ταινία του, Broadcast News (5 βραβεία κριτικών Νέας Υόρκης, ένα ρεκόρ που κρατά ακόμη). Η Χόλι Χάντερ έπαιζε ακριβώς τον αντίθετο ρόλο, της αρχισυντάκτριας/παραγωγού των ειδήσεων, που προτιμούσε τον Άλμπερτ Μπρουκς, έναν καθαρόαιμο δημοσιογράφο/ρεπόρτερ με έλλειψη τηλεοπτικού γκελ, αλλά δεν μπορούσε να αντισταθεί στον Γουίλιαμ Χερτ, οποίος ξεγυμνώθηκε όταν προσέθεσε φωτογενή συγκίνηση σε ένα ευαίσθητο θέμα. Στο Πρωινό Ξύπνημα το δίλημμα θέτει ο απρόθυμος βετεράνος των ειδήσεων, ένας τύπος σαν τον Νταν Ράδερ και τους υπόλοιπους βαρείς anchormen που δεσμεύονται με παχιά συμβόλαια, όταν μαλώνει με τη Ρέιτσελ Μακάνταμς και παρομοιάζει την ενημέρωση με φυτικές ίνες (χρήσιμες για τον οργανισμό, αλλά βαρετές στη γεύση) και την ψυχαγωγία με τη ζάχαρη - ανεβαστική, αλλά βλαβερή. Το θέμα είναι λυμένο προ πολλού: η ζάχαρη έχει κερδίσει τον πόλεμο με συνοπτικές διαδικασίες και οι ειδήσεις είναι πρόσχημα για αξιοπρέπεια που κανείς δεν θέλει πραγματικά. Το εν λόγω μαγκαζίνο είναι το τυπικό παράδειγμα του αχταρμά που καλείται να υπηρετήσει με χαρά ένας παρουσιαστής που λογικά οφείλει να είναι καλός δημοσιογράφος για να σταθεί, αλλά πρέπει και να ξέρει να ψήσει κι ένα φαγητό, για να ταυτιστούν οι νοικοκυρές μαζί του, πράγμα αδύνατον, εκτός αν είσαι και συμβιβαστικός και θεατρίνος. Η ταινία δεν κρύβει την ψυχαγωγική της διάθεση και, παρά την ελαφράδα της, είναι ευχάριστη και βασίζεται στη μεταδοτικά κεφάτη ερμηνεία μιας ηθοποιού που σε κερδίζει με την ανοιχτομάτα αθωότητά της, τη Ρέιτσελ Μακάνταμς. Ο Φορντ είναι όπως πάντα σκουντούφλης, ωστόσο εδώ ταιριάζει στην περσόνα του Πομερόι. Και η Κίτον είναι αντάξια ως γερασμένη παρουσιάστρια που νομίζει πως σέρνει ένα πικρό τηλεοπτικό καράβι, αλλά ποντάρει στην αντοχή και τη διάρκειά της.