Ζαλιζόμαστε κι εμείς μαζί της και μετά ξεδιαλύνουμε. Ήταν και οι δυο ταυτόχρονα εραστές της Τζούλια και ένας από τους δυο την έχει αφήσει έγκυο. Η Τζούλια μπαίνει σε ένα σωφρονιστικό ίδρυμα για μητέρες και εγκύους κρατούμενες. Τις πρώτες μέρες τις περνάει μοναχική και απόμακρη. Δυο καινούργιοι χαρακτήρες μπαίνουν στη ζωή της. Η μία είναι η Μάρτα, μία κρατούμενη που μεγάλωσε δυο παιδιά μέσα στη φυλακή και που γίνεται οδηγός και σύμβουλός της. Η άλλη είναι η Σοφία, η μητέρα της Τζούλια, ένας αμφίσημος χαρακτήρας, την οποία η Τζούλια ξανασυναντά μετά από πολλά χρόνια. Η Σοφία προσπαθεί να επανορθώσει τα λάθη του παρελθόντος. Βοηθά την κόρη της, προσλαμβάνοντας έναν καλό δικηγόρο, στέλνοντάς της βρεφικά ρούχα και σταδιακά αποκαθιστά τη σχέση μαζί της.

Ο Τραπέρο, με πρωταγωνίστρια τη σύζυγό του Μαρτίνα Γκουζμάν, συνθέτει ένα φυλακισμένο ρεαλισμό, με γυρίσματα σε πραγματικά κρατητήρια λίγο έξω από το Μπουένος Άιρες. Κλειστοφοβικός και απειλητικός, ο εγκλεισμός της Τζούλια μοιάζει αναπόδραστος, σαν να βρίσκεται σε ένα κλουβί με άλλες λέαινες, εικόνα που μεγεθύνεται με την παρουσία των παιδιών που παίζουν στα λερωμένα κελιά και τους κοινόχρηστους χώρους. Ωστόσο, οι άθλιες συνθήκες δεν είναι ο σκοπός. Το Λεονέρα είναι μια ταινία για την ελπίδα, την αλληλοϋποστήριξη και την εσωτερική λύτρωση. Και ο Τραπέρο αφήνει μια δίοδο προς το φως με σταθερό βήμα, με συνειδητοποίηση και τρυφερότητα. Εκτός από την Γκουζμάν, η Λάουρα Γκαρσία στο ρόλο της συγκρατούμενης Μάρθα διαθέτει μια σπάνια, αφτιασίδωτη αξιοπρέπεια.