Ο Τσάρλι Σουίφτ είναι εκτελεστής, αν και προτιμά την ιδιότητα του επιδιορθωτή ειδικών προβλημάτων, ένας fixer που σκέφτεται σοβαρά να βγει στη σύνταξη, αλλά μόνο αφού τακτοποιήσει τις υποθέσεις του και κυρίως εξασφαλίσει το άρρωστο αφεντικό του, τον Σταν Μάλεν. Η κατάσταση στραβώνει όταν ένας στόχος, ο Ρόλο, τον οποίο κυριολεκτικά ανατινάζει ένας αδέξιος βοηθός, γίνεται αφορμή για ανατροπή στις τάξεις της τοπικής μαφία. Ο Τσάρλι, ως παραδοσιακός και σταθερός επαγγελματίας, τα βάζει με όλους με υπομονή, ψυχραιμία και μια βαριά και συρτή νοτιοαμερικάνικη προφορά που είχαμε καιρό να ακούσουμε: ο Πιρς Μπρόσναν αφήνει μια ιδέα συναισθηματικού μυστηρίου γύρω από τον Τσάρλι Σουίφτ, εξηγώντας στη φίλη και συνοδοιπόρο του, την πρώην σύντροφο του Ρόλο και ταριχεύτρια ζώων (η Μορένα Μπακαρίν του Deadpool δίνει χάρη σε έναν παράλογο χαρακτήρα), πως έμαθε από τον μάλλον άκαρδο πατέρα του ότι το σχέδιο της ζωής σου το χαράζεις εσύ, αλλιώς υπηρετείς τις βουλές των άλλων.

 

Στον Αυστραλό σκηνοθέτη Φίλιπ Νόις θα χρωστάμε για πάντα το Dead Calm και τον πρώτο σπουδαίο ρόλο της Νικόλ Κίντμαν στο σινεμά, το δικό του αγαπημένο Rabbit Proof Fence, αλλά και μια σιγουριά στον χειρισμό μεγάλων σταρ, όπως ο Χάρισον Φορντ στο Clear and present danger και ο Ντενζέλ Γουόσινγκτον στο Bone Collector. Ο Γρήγορος Τσάρλι είναι ένα θρίλερ σαν πολλά άλλα, χωρίς ιδιαίτερη οπτική φιλοδοξία, παρά τη σωστή δουλειά του σκηνοθέτη Γουόρικ Θόρντον στη φωτογραφία, απροσποίητο μεν, κοινότατης εξέλιξης δε, με ευφυολογήματα που σωρεύονται ενοχλητικά και εξυπηρετούν μόνο την απόπειρα του Μπρόσναν να αποχωρήσει πολλές σκάλες πιο έξυπνους από τους υπόλοιπους, cool και χωρίς γρατζουνιά (τρώει σφαίρα, δεν βγάζει κιχ) από ένα ακόμη προσωπικό κινηματογραφικό όχημα.