Στο σκηνοθετικό της ντεμπούτο, η Ελληνο-ιταλίδα Βαλέρια Γκολίνο δίνει ένα όμορφο και μελαγχολικό πρόσωπο στην ευθανασία: η 30χρονη Ιρένε χρησιμοποιεί το ψευδώνυμο «Μέλι» και αναλαμβάνει κρυφά από τους φίλους και την οικογένειά της να βοηθήσει ανθρώπους να αφαιρέσουν με αξιοπρέπεια τη ζωή τους. Ώσπου πέφτει στην περίπτωση ενός 70χρονου που ναι μεν έχει βαρεθεί τη ζωή του, αλλά δεν έχει σοβαρό λόγο να αυτοκτονήσει και σπέρνει αμφιβολίες στην αταλάντευτη ακτιβίστρια. Την γκρίζα ζώνη της ηθικής σε μια πράξη που η κοινωνία και η θρησκεία αντιμετωπίζουν διαφορετικά εξερευνά η Γκολίνο με τη σχέση ενός «μηδενισμένου» άνδρα και μιας όμορφης νέας γυναίκας, με την εμφάνιση του αγγέλου του θανάτου, αλλά με μια επικίνδυνη αποστασιοποίηση από την ουσία των στόχων της. Ταινία προβληματισμού και ταυτόχρονα πορτρέτο χαρακτήρων με το πλησίασμα διαφορετικών τρόπων σκέψης φτιάχνουν ένα ελπιδοφόρο πρώτο βήμα πίσω από την κάμερα για τη Βαλέρια.