Meta-χιούμορ και αιώνια παιδικότητα συνεργάζονται και πάλι για να χτίσουν τούβλο-τούβλο έναν κόσμο που ξεκίνησε ως πείραμα κι έγινε σύντομα ένα από τα πιο πετυχημένα franchises σε animated ταινίες.

 

Η επιτυχία της πρώτης ταινίας Lego οφειλόταν εν μέρει στο ότι δεν γυρίστηκε ως ένα νέο, αποκλειστικό προϊόν προώθησης του τίτλου που την χορηγούσε αλλά ως μια έκρηξη αυτοπαρωδίας της ποπ κουλτούρας, θεματική ιδιαίτερα δημοφιλής αυτήν τη δεκαετία, που παίζει με την έλλειψη αυθεντικότητας του φαινομένου και την απόκλιση από trademarks που έχουν χαρακτήρες-σταθερές, οι οποίοι την έχτισαν πριν από δεκαετίες.

 

Στο πλαίσιο, λοιπόν, μιας απενοχοποιημένης διαρκούς επανάληψης, το σίκουελ βασίζεται στην επανάληψη ως μετα-μεταμοντερνισμό, μη θέλοντας να οδηγήσει την ταινία σε νέες κατευθύνσεις. Τα αστεία μοιάζουν με προεκτάσεις της οπτικής του πρώτου φιλμ πάνω στη σαρωτική δύναμη του οικουμενικού και παγκοσμιοποιημένου μάρκετινγκ ‒ ακόμα και το hit τραγούδι ξεκινά εκεί όπου τελείωνε το «Everything is awesome», ενώ ο Έμετ ψάχνει τον εαυτό του βλέποντας έναν εφιάλτη από το μέλλον.

 

Όλα καλά, αν και τα έχουμε ξαναδεί, αλλά, προς υπεράσπιση της ταινίας, η ίδια μας υπενθυμίζει ότι αυτό μπορούμε να το πούμε για κάθε προϊόν του συστήματος των στούντιο εδώ και χρόνια.