O μεγαλύτερος γιος θα ηγείται, ενώ οι άλλοι δυο θα έχουν ίσα μερίδια από την πατρική περιουσία, οφείλοντας όμως να υπακούν και να στηρίζουν τον μεγαλύτερο αδελφό τους. Ενώ οι δυο μεγαλύτεροι γιοι κολακεύουν τον πατέρα τους με σκοπό να τον απογυμνώσουν από πλούτη και αξιώματα, ο μικρότερος προσπαθεί να τον προειδοποιήσει για την ανοησία του. Οι γιοι του δεν πρόκειται να παραμείνουν ενωμένοι. Ο πατέρας, εξοργισμένος με την αυθάδειά του, τον αποκληρώνει και τον διώχνει. Ο μικρότερος γιος, όμως, βγαίνει αληθινός. Τα δυο αδέλφια ξεκινούν πόλεμο μεταξύ τους και εκείνος βρίσκεται μπλεγμένος στη δίνη μιας μάχης για εξουσία, δύναμη και πλούτο μεταξύ των δυο γιων του.

 

Ο Κουροσάβα έδωσε μια μεγαλειώδη μάχη για να γυρίσει την ταινία και στα 75 του χρόνια ταυτίστηκε με τον ηγεμόνα σε τέτοιο βαθμό, που κατάφερε να αποδώσει τα μεταφυσικά στοιχεία των διλημμάτων του βαθύτατα θλιμμένου Hidetora με ρεαλιστικό υπόβαθρο. Η τραγωδία συναντά τον Ληρ σε ένα υπερθέαμα, ένα γουέστερν τέχνης που συνιστά εικαστικό επίτευγμα, επικό αλλά και φιλοσοφικά ευαίσθητο στον πυρήνα του, αφού πραγματεύεται τη φύση της δεσποτικής συμπεριφοράς. Το πώς μπορείς να συνταιριάξεις το χάος με τον Θεό σε μια αφηγηματική ταινία είναι το ύφασμα ενός μεγάλου έργου.