Ναι, το Σάλεμ της Μασαχουσέτης είναι διαβόητο για το κυνήγι μαγισσών, αναρωτιέσαι, όμως, για πόσο οι σύγχρονοι κάτοικοί του θα πληρώνουν για τα κρίματα των προγόνων τους στη μεγάλη και στη μικρή οθόνη. Στο All fun and games έφηβοι βρίσκουν μαχαίρι δαιμονισμένο και συνδεδεμένο με το αιματηρό παρελθόν της περιοχής. Ο δαίμων του μαχαιριού καταλαμβάνει έναν τους και αναγκάζει τους υπόλοιπους να παίξουν νοσηρές εκδοχές γνώριμων παιδικών παιχνιδιών.  

 

Το σενάριο καταπατά διαρκώς τους κανόνες λειτουργίας του φιλμικού σύμπαντος, σε βαθμό που σταματάς νωρίς να δίνεις σημασία στην πλοκή της ταινίας και επιχειρείς να εστιάσεις στην απόλαυση της τρομάρας της στιγμής. Δυστυχώς, ούτε σε αυτόν τον τομέα υπάρχουν ιδέες, παρά μόνο φλασάτα τρικ που έδειχναν ξεπερασμένα ακόμα και όταν συστήθηκαν, δεκαετίες πριν – εξαιρούμε ένα αποτελεσματικό jump scare που παραπέμπει σε εκείνο το αξέχαστο του Woman in Black (1989).

 

Ο Έιζα Μπάτερφιλντ συμμετέχει στο φιλμ μάλλον επειδή πάντα ήθελε την ευκαιρία να υποδυθεί ρόλο σαν του Τζακ Νίκολσον στη Λάμψη. Αν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι, το ευγενές παρουσιαστικό του δεν τον βοηθά τόσο. Από την άλλη, αναγνωρίζουμε πως, ό,τι του λείπει φυσιογνωμικά σε φοβέρα, υπερκαλύπτεται χάρη στο ταλέντο του και ας πηγαίνει στράφι η οποιαδήποτε προσπάθεια σε μια ταινία σαν αυτή. Είναι λες και οι δημιουργοί της βάλθηκαν να υπονομεύσουν τον (πρωτότυπο) τίτλο της με τον χειρότερο δυνατό τρόπο.